Presentació

Hola, vaig estudiar biologia a la UAB, concretament em vaig especialitzar en biologia animal.

Actualment dono classes de biologia a 4 ESO i de ciències del mon contemporani a batxillerat.

A part soc tutora de l'aula oberta del centre ( aquest serà el tercer any)

Espero que mab el pas del temps el meu blog es vagi tornant una mica més interessant

lunes, 3 de octubre de 2011

Preguntes de la lectura 3

Hola, se que estaveu neguitosos i nerviosos per fer les preguntes de la lectura d'aquesta setmana, però tranquils ja han arribat.
Les podeu trobar a la pestanya de lectures.
Si teniu algun problema o pregunta m'ho podeu preguntar o a l'institut o a per la pàgina , afegint comentaris a aquest comunicat
Ens veiem dijous a classe!!!

2 comentarios:

  1. jajajajaja la lectura 4 xD ?jaajajaj premios IG Nobel de Fisica: descubrio que las mujeres embarazadas por que no se caen ajaja buena lectura

    ResponderEliminar